Sneak peek: Fulgi de iubire de John Green, Maureen Johnson și Lauren Myracle

10171857_403624576458783_2750545268708422554_n

Tocmai ne-am descurcat de minune să nu murim!John Green, Un miracol de Crăciun cu majorete

Văzând care era situația, am reacționat folosind acel gen de limbaj sofisticat pentru care sunt renumit:
– Rahat rahat rahat rahat rahat rahat rahat rahat tâmpit tâmpit tâmpit tâmpit rahat.John Green, Un miracol de Crăciun cu majorete

Debbie a trebuit să se ridice ca să-mi taie o felie groasă de tort… Și nu vorbesc aiurea când spun groasă. Avea lățimea ultimului volum din Harry Potter. Cu felia asta aș fi putut să pun la pământ un hoț. Totuși, odată ce l-am gustat, mi-am dat seama că felia avea mărimea potrivită.Maureen Johnson, Expresul lui Jubilee

E un mare dezastru când, în decursul relațiilor interumane, cineva începe să fisureze zidul dintre prietenie și sărutări. Dărâmarea acelui zid este genul de poveste care ar putea avea un mijloc fericit… Și, câteodată, acest mijloc fericit pare atât de grozav, încât te poți convinge singur că nu e mijlocul, ci că va dăinui pe vecie. Dar, mijlocul ăla nu e niciodată sfârșitul.John Green, Un miracol de Crăciun cu majorete

Se prea poate să fi fost o țăcănită, dar măcar eram o țăcănită manierată.Maureen Johnson, Expresul lui Jubilee

Doamnă și domnule, atunci când părinții mei au părăsit Coreea doar cu hainele de pe ei și cu considerabila avere pe care o adunaseră din afacerea de transport maritim, au avut un vis. Au avut un vis că, într-o bună zi, printre crestele înzăpezite ale dealurilor din Carolina de Nord, fiul lor își va pierde virginitatea cu o majoretă, în toaleta doamnelor de la restaurantul Waffle House de la ieșirea de pe șoseaua interstatală. Părinții mei au sacrificat atât de multe pentru acest vis.John Green, Un miracol de Crăciun cu majorete

Crăciunul nu se termină niciodată, dacă tu nu vrei asta. Crăciunul este o stare de spirit.Laureen Myracle, Sfânta ocrotitoare a purceilor

Bănuiesc că nebunia unei persoane este normalitatea alteia.Maureen Johnson, Expresul lui Jubilee

Probabil că Stuart și-a dat seama de disperarea mea când a văzut cum îmi loveam ușor fruntea de masă.Maureen Johnson, Expresul lui Jubilee

Există întotdeauna riscul: ceva e bine și bine și bine și, brusc, devine ciudat.John Green, Un miracol de Crăciun cu majorete

Fulgi de iubire de John Green, Maureen Johnson și Lauren Myracle DIN DECEMBRIE ÎN LIBRĂRII!

Sursa: Young Fiction Connection

Lasă un răspuns

