Sneak Peek: Playlist pentru Nick și Norah de David Levithan și Rachel Cohn

10403844_381513698669871_1685138454079749282_o

Fitilul: aprins.
Fitilul: arzând.
Pe locuri.
Fiți gata.
Explozie.

Eu sunt fata care știe că-i capabil de poezie… Eu sunt aia care i-aș putea oferi chestia cu nume de cântec numită Încredere și Dragoste Adevărată (Oricât de Complicat ar Fi), dacă ar binevoi să-mi mai arunce o privire. Eu sunt prietena-de-mai-puțin-de-cinci-minute…

Inima mea înțelege direcția în care mergem, fiindcă începe să bată de parcă ar avea un mesaj al naibii de important de transmis și, până să mă dezmeticesc eu, cineva s-a pus în cale. E fata care a luat cheia inimii mele și-a înghițit-o zâmbind.

De obicei, dacă aș ieși cu două tipe bune, aș căpăta niște priviri admirative. Dar poate fiindcă ar crede toți că-s gay, nu mă aleg cu mai multe felicitări decât primește un taximetrist când acceptă cursa.

I-am zis că aș putea să mă fac vegană. Să fiu mai evreică. Să fiu, în pana mea, o vegană cușer! Că aș putea să învăț să-mi pese de salvarea vidrelor de mare și să beau doar cafea provenită din comerț echitabil.

Îmi place de Norah. Îmi place că-i prietenă cu Iepuroi Playboy. Îmi place că știe să folosească un schimbător de viteză. Îmi place că trebuie să-i merit zâmbetele și râsul. Îmi place cum m-a sărutat. Îmi place felul în care pare să poată lăsa trecutul în urmă. Aș putea să-nvăț și eu.

Să mă deschid. Să fiu rănit. Să nu fiu plăcut. Să văd scânteia cum se aprinde. Să văd scânteia cum se stinge. Să sar. Să cad. Să mă prăbușesc.

Nu-i destul să stai singur pe trotuar și să compui un cântec pentru o fată, dacă n-ai tupeul să încerci măcar să vorbești cu ea.

Credeam că, după ce mai înaintez în vârstă, lumea o să captele mai mult sens. Dar știi ce? Cu cât îmbătrânesc, cu atât sunt mai în ceață. Cu atât e mai complicat. Mai dur.

Ne potrivim. Nu fiindcă o parte din mine vine la fix cu o parte din ea. Ci fiindcă vorbele noastre se potrivesc unele cu altele, formează propoziții, și propozițiile se potrivesc și formează dialog, iar dialogul se așează laolaltă și alcătuiește scena asta, din filmul ăsta aflat în derulare, care-i pe cât de relaxant, pe atât de neforțat.

Playlist pentru Nick și Norah de David Levithan și Rachel Cohn DIN NOIEMBRIE ÎN LIBRĂRII!

Sursa: Young Fiction Connection

Lasă un răspuns

