Ice Cream Book Tag

Au trecut aproape două luni de la începutul toamnei, dar eu încă sunt nostalgică după zilele călduroase de vară în care tânjeam după o înghețată aromată și răcoroasă. Așa că, pentru a-mi mai trece dorul de vară, am preluat o leapșa de pe blogul Healthy Reading în care voi compara cărțile cu înghețata. Seems fair to me 😀

Reguli:
1. Încorporați imaginea în postarea voastră!
2. Reveniți pe blog și, într-un comentariu la această postare, lasați link-ul cu postarea completată. AICI!
3. Dați tag-ul mai departe!

ice cream tag

1. Înghețată cu aromă de unt de arahide – O serie pe care vrei să o citești de mult timp, dar nu crezi că o vei face.
Seria Harry Potter de J. K. Rowling a fost mult timp pe lista mea de lecturi, dar am renunțat să sper că voi ajunge să o citesc pentru că nu mai sunt la vârsta adolescenței și nu cred că ar fi o lectură care să mi se mai potrivească.
2. Înghețată cu aromă de ciocolată – O carte pe care poți să o citești la nesfârșit/de foarte multe ori.
Nu sunt genul de persoană care să citească o carte de mai multe ori pentru că vreau să dau șansa cât mai multor cărți și pentru că timpul de lectură este limitat, dar aș reciti Spulberă-mă de Tahereh Mafi, volumul meu YA preferat.
3. Înghețată cu aromă de fistic – O carte cu o copertă verde.
O să trișez puțin și o să aleg două cărți pe care le am în bibliotecă: Delirium de Lauren Oliver, în limba engleză, și Insurgent de Veronica Roth, în limba română.
4. Înghețată cu aromă de căpșuni – O carte foarte romantică, însă nu intensă ci drăguță.
Talismanul norocos este o carte foarte romantică, fiind scrisă de romancierul preferat de milioane de cititori, dar nu atât de intensă pe cât mă așteptam.
5. Înghețată cu aromă de lămâie – O carte cu un sfârșit acrișor.
Numere de Rachel Ward are un final care îți lasă un gust amar pentru că autoarea alege să transfere blestemul pe care îl poartă protagonista copilului acesteia.
6. Înghețată cu aromă de mentă – O carte de copii care îți place.
Alice în Țara Minunilor de Lewis Carroll este una dintre cărțile preferate ale copilăriei mele și, din câte îmi amintesc, singura pe care am citit-o de mai multe ori.
7. Înghețată cu aromă de vanilie – Cartea clasică favorită.
Aici am o mulțime de cărți pe care aș putea să le enumăr pentru că am citit majoritatea titlurilor din colecția „100 de cărți pe care trebuie să le ai în bibliotecă” și multe dintre ele mi-au plăcut foarte mult, dar preferata preferatelor este Singur pe lume de Hector Malot.
8. Înghețată cu de toate – O carte foarte groasă pe care ai citit-o repede.
Nu pot să mă laud că am citit cărți groase până acum, dar aș putea să aleg ca răspuns trilogia Stăpânul inelelor de J.R.R. Tolkien care însumează aproximativ 1500 de pagini și pe care am citit-o într-o săptămână.

Dau tag-ul mai departe către Andreea, Simona și Mădălina, dar oricine dorește poate să-l facă și mi-ar plăcea să lăsați link-ul cu postarea voastră într-un comentariu la acest articol.

O părere la “Ice Cream Book Tag

Lasă un răspuns

