Tag: În mintea unui blogger! (3)

Am revenit cu ultimele 33 de întrebări 😀

67. Ce făceai azi noapte la ora 00?
Mă uitam la un episod din serialul Orange Is the New Black.

68. Există Dumnezeu?
Cred în Dumnezeu și în existența Lui în tot ce mă înconjoară.

69. Porți bijuterii?
Port bijuterii atunci când vreau să accesorizez o ținută și să o fac mai specială, dar, în general, poart doar un ceas și o brațară din șnur roșu.

70. Ești genul de prieten pe care l-ai vrea ca prieten.
Da și nu. Da, pentru că sunt o persoană sinceră și pe care te poți baza și nu, pentru că nu sunt genul care să caute des pe cineva.

71. Mergi pe stradă în drum spre serviciu. La marginea străzii vezi un câine care se îneacă într-un canal. Șeful tău ți-a spus că dacă mai întârzii vreodată te dă afară. Ce faci?
Încerc să găsesc pe cineva care îl poate ajuta.

72. Ești în cabinetul doctorului tău care tocmai ți-a spus că mai ai de trăit o lună.
a). Spui cuiva/tuturor că ai să mori?
Le spun doar celor din familie și iubitului meu.
b). Ce faci în zilele rămase?
Plec într-o călătorie în jurul lumii.
c). Îți este frică?
Nu cred că mi-ar fi frică, dar aș avea probabil un sentiment de regret că nu o să mai fiu alături de familie.

73. Ai postere pe pereți?
Nu, nu mi-a plăcut niciodată să am postere pe pereți.

74. Care este cântecul care te binedispune întotdeauna?
M.O – Dance On My Own

75. Care sunt ultimele 2 cifre ale numărului tău de telefon?
09

76. După tine, ce anume face o relație să reziste?
Încrederea și respectul sunt, din punctul meu de vedere, ingredientele principale care fac o relație să reziste.

77. Cum poate cineva să-ți cucerească inima?
Inima mea poate fi cucerită cu bunătate și sinceritate.

78. Poate nebunia aduce mai multă creativitate?
Cred că o doză mică de nebunie poate aduce mai multă creativitate.

79. Care este cea mai bună decizie luată până acum?
Să urmez un Master.

80. Ce mărime de pantofi?
37

81. Ce ai dori să fie scris pe piatra ta funerară?
Nu m-am gândit niciodată la lucrul acesta. Cred că i-aș lăsa pe cei apropiați să scrie ceea ce simt.

82. Care este cuvântul tău preferat?
Cuvântul meu preferat este iubire.

83. Spune-mi primul lucru care-ți vine în minte atunci când auzi: inimă.
Primul lucru care îmi vine în minte atunci când aud cuvântul inima este bpm (bătăi pe minut).

84. Ai o zicală/expresie pe care o folosești des?
Folosesc expresia „lasă-mă în pace” destul de des, atunci când mă supără cineva.

85. Care este ultimul cântec pe care l-ai auzit?
Lilly Wood & The Prick – Prayer in C (Robin Schulz Remix)

86. Care este culoarea/culorile tale preferate?
Îmi plac toate culorile, dar preferatele mele sunt verde și albastru.

87. Care este poza de pe desktop-ul tău?
Un poster al filmului Divergent.

88. Dacă ai avea un buton pe care dacă l-ai apăsa, o persoană la alegerea ta va dispărea, l-ai folosi? Pe cine?
Nu aș folosi acel buton decât în cazul în care cineva ar încerca să-mi facă rău mie sau familiei mele.

89. Dacă ai putea deveni o vedetă peste noapte, ce fel de vedetă ai fi? (Actor, scriitor de succes, cântăreț, prezentator TV etc.)
În copilărie îmi doream să devin actriță, dar mi-am dat seama că nu sunt făcută pentru a fi pe scenă, așa că aș alege să fiu o scriitoare de succes, pentru că nu ar trebui să fiu în permanență în lumina reflectoarelor și, în plus, aș călători în toată lumea.

90. Într-o seară te trezești din cauza unui sunet. Aprinzi lumina și vezi că ești înconjurat de zombie. Aceștia nu fac absolut nimic, doar stau în jurul patului tău. Ce faci?
Cred că leșin.

91. Ai mâncat din greșeală niște legume radioactive. Au avut gust bun, dar și mai bun este lucrul care s-a întâmplat. Acestea îți dau o super-putere la alegere! Care este aceasta?
Aș vrea să am puterea să mă teleportez.

92. Poți să retrăiești orice moment din viața ta, însă doar pentru o jumătate de oră. Care este experiența din trecut pe care ai vrea să o retrăiești?
Aș alege să retrăiesc prima întâlnire cu iubitul meu.

93. Poți să ștergi din trecut orice experiență proastă avută. Care ar fi aceasta?
Știu că sună a clișeu, dar nu aș șterge nicio experiență din viața mea, pentru că ele m-au făcut cine sunt azi.

94. Ai oportunitatea de a întâlni un actor/actriță la alegere. Cine este?
Aș vrea să-l întâlnesc pe Ian Somerhalder, pentru că personajul lui din Jurnalele Vampirilor îmi este foarte antipatic și aș vrea să văd dacă este la fel și în viața reală.

95. Ai primit un bilet de avion gratis către orice destinație la alegerea ta. Trebuie să pleci acum. Unde mergi?
Biletul de avion m-ar duce direct spre New York.

96. Ai vreo rudă în închisoare?
Nu

97. Ai vărsat vreodată în mașină?
Cred că mi s-a întâmplat de câteva ori atunci când eram copil.

98. Ai fost vreodată într-un avion?
Nu

99. Dacă toată lumea te-ar putea auzi în acest moment, ce i-ai spune?
Să fie mai bună.

V-au plăcut răspunsurile?

Lasă un răspuns

