Tag: În mintea unui blogger! (2)

Continuăm cu încă 33 de întrebări 😀

34. Cine este cea mai atractivă vedetă de gen opus ție?
Ed Westwick (trebuie să spun mai multe despre el?)

35. Pentru tine, care este sensul vieții?
Sensul vieții este, pentru mine, să visezi și să îți îndeplinești visurile.

36. Definește arta.
Arta este o modalitate de exprimare și de cunoaștere.

37. Crezi în noroc?
Norocul înseamnă, din punctul meu de vedere, să fii la locul potrivit, în momentul potrivit și să știi să profiți de șansele care ți se oferă.

38. Cum e vremea acum?
Vremea este exact cum îmi place mie; însorită, dar răcoroasă.

39. Ce oră este?
15:30

40. Conduci? Dacă da, ai făcut vreodată accident?
Nu am carnet de conducere, dar intenționez să îl iau.

41. Care este ultima carte citită?
Sub aceeași stea de John Green

42. Desenul tău animat preferat?
Tom și Jerry

43. Ai vreo poreclă?
Da, veverița.

44. Care este ulimul film văzut?
Lucy

45. Alege DOAR 2: Dragoste, Bani, Sănătate.
Dragoste și sănătate.

46. Ai prins vreodată un fluture?
Nu, dar îmi place să încerc.

47. Ești obsedat de ceva anume în momentul acesta?
Nu, pentru că nu-mi place să îmi creez obsesii, ci pasiuni.

48. Spune un banc care te-a dat pe spate.
Sotul vine neanunțat acasă, după o lungă deplasare.
Intră în casă, caută sub pat, în șifonier, în baie. Nimeni.
Resemnat, îi spune nevestei:
– Ai îmbătrânit, femeie!

49. S-a răspândit vreodată vreun zvon despre tine?
Nu sau, cel puțin, nu a ajuns la urechile mele.

50. Crezi în magie?
Nu cred în magia practicată de vrăjitoare, dar cred în momentele magice pe care fiecare dintre noi le poate crea.

51. Tizni să ții ura pe cel care ți-a greșit?
Nu, nu sunt o fire ranchiunoasă.

52. În ce zodie te afli?
Taur

53. Aduni sau cheltuiești banii?
Îi adun, ca după aceea, să am ce să cheltuiesc.

54. Care este ultimul lucru cumpărat?
Un ceas.

55. Câte cărți ai în bibliotecă? (Aproximativ)
Am în jur de 150 de cărți.

56. Ești într-o relație?
Da

57. Câte relații ai avut?
Una

58. Poți să-ți lingi nasul cu limba?
Nu am încercat.

59. Unde ai fost ieri?
La cumpărături cu prietenele.

60. Ai ceva roz în apropierea ta?
Da, o lumânare parfumată.

61. Porți șosete în momentul acesta?
Da, pentru că altfel picioarele mele ar fi reci ca gheața.

62. Care este animalul tău preferat?
Îmi plac animalele, dar nu am unul preferat. Aș vrea însă, să am un câine din rasa Akita.

63. Care este arma ta secretă pentru a face pe cineva să te placă?
Arma mea secretă a fost întotdeauna privirea.

64. Unde este cel mai bun prieten al tău?
Probabil că este acasă.

65. Lady Gaga… este o cântăreață mediocră.

66. Ce ai să lași moștenire?
Momentan, nu am lucruri materiale pe care le-aș putea lăsa moștenire, dar sper să fac o avere fabuloasă pe care să o împart copiilor mei.

Lasă un răspuns

