Tag: În mintea unui blogger! (1)

Am acceptat provocarea primită de la Cipryan și Cindy, moderatorii blogului Books for life, iar azi postez prima parte. Partea a doua și a treia vor fi postate miercuri, respectiv vineri. Să-i dăm drumul! 😀

1. Sexul?
Feminin (cred că știați asta).

2. Dacă ai putea întâlni pe oricine pe Pământ, cine ar fi?
Mi-ar plăcea să o întâlnesc pe Shailene Woodley, pentru că mi s-a spus de foarte multe ori că semănăm și aș vrea să văd dacă este așa și în realitate.

3. Ia cartea care îți este cel mai aproape, dă la pagina 23, transcrie rândul 17.
Suntem ca Humpty Dumpty și nimeni, și nimic nu ne mai poate face să redevenim ce am fost.
Dacă aș rămâne, Gayle Forman

4. La ce te gândești în majoritatea timpului?
Mă gândesc că trebuie să fiu o persoană mai optimistă și să încerc să nu las lucrurile negative să mă afecteze.

5. Ce scrie în ultimul mesaj primit de la cineva?
Bună dimineața!

6. Dormi îmbrăcat/ă sau nu?
Dorm întotdeauna îmbrăcată în cele mai confortabile și călduroase pijamale.

7. Care este cel mai straniu talent al tău?
Nu știu dacă poate fi numit un talent, dar pot să citesc foarte bine o persoană, de la prima întâlnire.

8. Fetele… știu să se distreze.
Băieții… sunt morocănoși.

9. S-a scris vreun cântec sau poem despre tine?
Nu, din câte știu eu.

10. Care a fost ultima dată când ai făcut „the air guitar”?
Nu cred că am făcut vreodată schema cu chitara, pentru că nu sunt genul care să mă manifest astfel și nici nu îmi place rock-ul.

11. Ai vreo fobie mai stranie?
Da, mi-e teamă de păsări.

12. Ți-ai blocat vreodată vreun obiect în nas?
Nu, nu-mi aduc aminte să fii facut așa ceva.

13. Ce religie ești?
Ortodoxă.

14. Când te afli afară, care este lucrul pe care îl faci de obicei?
Îmi place să mă plimb și să privesc lucrurile frumoase din jurul meu.

15. Preferi să fii în fața sau în spatele camerei?
Nu sunt înnebunită să fiu în fața camerei, dar nici în spatele ei.

16. O întrebare simplă, dar extrem de complexă. Trupa favorită?
În acest moment, trupa mea favorită este MS MR.

17. Care a fost ultima minciună pe care ai spus-o?
Că nu o să-mi mai cumpăr cărți până la sfârșitul anului.

18. Crezi în karma?
Cred în ideea de destin și că ceea ce faci ți se întoarce la un moment dat.

19. Ce înseamnă URL-ul (numele site-ului) tău?
Jacqline și Veve sunt două porecle pe care mi le-au pus colegii de liceu. Jacqline este un nume din cartea de franceză, iar Veve vine de la veveriță.

20. Care îți este punctul tău slab; dar cel forte?
Punctul meu slab este că nu știu să îmi organizez timpul și sunt mereu în criză de timp, iar punctul forte este că nu mă las până nu îmi iese ceea ce îmi propun.

21. Ai vreo pasiune pentru o celebritate? Dacă da, care e?
Îmi place foarte mult Will Smith și am văzut toate filmele în care a jucat, pe unele chiar de mai multe ori.

22. Ai făcut vreodată baie în pielea goală în public? (skinny dipping)
Nu, și nici nu cred că voi face acest lucru vreodată.

23. Cum scapi de nervi?
Scap de nervi atunci când trag adânc aer în piept și încerc ușor, ușor să-mi iau gândul de la ce sau cine mi-a provocat starea respectivă.

24. Ai vreo colecție de ceva anume?
Am o colecție de monede din diferite țări.

25. Preferi să vorbești la telefon sau să faci video-chat?
Vorbitul la telefon este una din activitățile mele preferate.

26. Ești fericit cu persoana care ai devenit?
Dacă să fii fericit cu persoana care ai devenit înseamnă să nu ai regrete pentru că în drumul pe care l-ai parcurs până acum nu ai făcut niciun compromis, atunci răspunsul este da.

27.Care este sunetul pe care-l urăști; dar cel pe care-l iubești?
Urăsc sunetul făcut de cretă atunci când scârțâie pe tablă și iubesc sunetul pe care îl fac picăturile de ploaie atunci când se lovesc de geam.

28. Care este cel mai mare „Dacă…” al tău?
Dacă aș fi fost talentată la desen, aș fi urmat Facultatea de Arte.

29. Crezi în fantome? Dar în extratereștrii?
Nu cred în lucruri pe care nu le pot vedea.

30. Scoate brațul drept în afară, care este primul lucru pe care îl atingi? Fă la fel cu brațul stâng.
Cu brațul drept ating un pix, iar cu cel stâng ating monitorul.

31. Îți plac jocurile video?
Nu sunt înnebunită după jocurile video, dar îmi place să mă joc din când în când cu prietenii pe Wii.

32. Care este cel mai oribil loc în care ai fost?
Nu am avut niciodată ghinionul să ajung într-un loc oribil.

33. Ce preferi: Nordul, Vestul, Estul sau Sudul țării?
Prefer sud-estul țării, pentru că acolo este marea și a doua mea casă.

Lasă un răspuns

