BookBucketChallenge

După ce s-a mai domolit nebunia cu IceBucketChallenge, pe Facebook a început să circule o altă provocare numită BookBucketChallenge.
Am preluat și eu ideea, însă în loc să o postez pe Facebook, m-am gândit să o postez aici și să vă împărtășesc titlurile celor 10 cărți preferate.

1. Stăpânul inelelor de J.R.R. Tolkien
2. Singur pe lume de Hector Malot
3. Crimă și pedeapsă de F.M. Dostoievski
4. Marile speranțe de Charles Dickens
5. Mândrie și prejudecată de Jane Austen
6. Robin Hood de Henry Gilbert
7. Departe de lumea dezlănțuită de Thomas Hardy
8. Jame Eyre de Charlotte Bronte
9. Apă pentru elefanți de Sara Gruen
10. Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război de Camil Petrescu

Ca și în cazul IceBucketChallenge, această provocare are scopul de a atrage donații din partea celor care și-o însușesc.
Eu am ales să donez o parte din cărțile care mi-au făcut copilăria mai frumoasă unor copii care, cu siguranță, se vor bucura de ele la fel cum am făcut-o și eu.
Vă provoc pe toți cei care vreți să susțineți lectura să postați lista voastră pe Facebook, pe blogul personal sau într-un comentariu la această postare.

Citat-Cicero

Lasă un răspuns

