Leapșa: Back to school

O nouă toamnă, un nou început… de școală.
Vin zile frumoase care ne vor umple sufletele de emoție, căci toamna aduce cu ea sunetul clopoțelului.
În întâmpinarea primei zile de școală, Pandeniye a făcut o leapșa intitulată Back to school. Eu am primit-o de la Gabriela, autoarea blogului Cioburi de vise, căreia îi mulțumesc mult!

Regulile acestei lepșe sunt:
1. Încoroprați imaginea tag-ului în postarea voastră.
2. Dați tag-ul mai departe.
3. Nu menționați aceleași cărți de două ori.
4. Postați link-ul cu leapșa completată pe blogul Pandeniye, adică aici.

Capture

1. Română: Luați cartea preferată de anul acesta și deschideți-o la pagina 100, alineatul al treilea. Scrieți mai jos ceea ce se află acolo, menționând de unde ați luat fragmentul.
Bănuiesc că vrei să te oferi să-l arzi, ha?
Academia vampirilor, Richelle Mead

2. Geografie: Ați citit anul acesta (sau în decursul a doi ani) vreo carte cu o copertă verde, sau care să aibă pe ea ceva legat de natură? Dacă da, puneți o fotografie cu ea.
Am ales Cele treisprezece motive de Jay Asher datorită copacului din spatele fetei și pentru că, în mare parte, coperta este verde.

cele-treisprezece-motive_1_produs

3. Istorie: Vă plac biografiile sau cărțile care tratează ceva din istorie? Care este ultima carte pe care ați citit-o, care să urmărească astfel de subiecte?
Nu am citit în ultimul timp nicio carte de acest fel, însă mi-am achiziționat două biografii, a lui Robert Pattison și a Madonnei, pe care intenționez să le citesc cât mai curând.

4. Sport: Să faci sport este un lucru benefic corpului, te împrospătează și-ți dă o stare fresh după; în ciuda faptului că ești obosit de mori, tot te vei simți mai bine. Ce carte fresh, ușor de citit, ați lecturat, și care v-a plăcut?
La cumpărături în rochie de mireasă de Sophie Kinsella este o lectură fresh, ușor de citit, care te relaxează și îți dă o stare de bună dispoziție, asemenea unei ore de sport.

5. Matematică: Chiar dacă matematica nu este o materie agreată de multă lume, tot trebuie să o faci, chiar dacă durează mai mult timp să o înțelegi. La ce carte ți-ar fi greu să renunți, pentru a învăța?
Divergent de Veronica Roth este o carte la care mi-ar fi greu să renunț în favoarea temelor și a învățatului.
Volumul are acțiune din plin și te ține cu sufletul la gură, de la primul până la ultimul capitol, astfel că îți este greu să o lași din mână.

6. Desen: Să desenezi, să pictezi, a fost mereu o activitatea carte te relaxa în timpul generalei, dar chiar și în liceu pentru unii. Culorile îți dădeau imaginație, așa că: Ce copertă a unei cărți o urăști din tot sufletul, și ai vrea să o schimbi, dacă ai avea ocazia?
Nu am în bibliotecă o carte a cărei copertă nu îmi place și nici nu am citit o astfel de carte pentru că, în general, aleg volume ale căror coperte mă atrag la prima vedere.

7. Biologie: Tuturor ne plac animalele, și nu cred că există cineva care să nu iubească un animal, oricât de drăguț sau înspăimântător ar fi el. Postați mai jos o imagine a unei cărți în care apar astfel de vietăți.
Summer of the wolves de Lisa Williams Kline este o carte care se bazează pe relația dintre oameni și animale, mai exact lupi.

12868718

8. Engleză: Mulți cititori au în bibliotecă literatură internațională, așa că presupun că printre sumedeniile de cărți, se strecoară și un autor preferat. Ce scriitor american sau englez vă place cel mai mult? Descrieți-i ideile în trei cuvinte, sau modul de a scrie.
Din momentul în care am citit Spulberă-mă, Tahereh Mafi a devenit autoarea mea preferată. Modul ei de a scrie este foarte puternic, făcându-te să crezi și să simți ceea ce citești.

9. Muzică: Să asculți muzică este ceva relaxant, care te face să zâmbești, iar cea împletită cu cititul este cu atât mai bună. Aceți vreo carte care să vă fi făcut să cântați (la figurat) de fericire, atunci când ați terminat-o? Sau o melodie care să o fi descoperit în vreo carte?
Nu am citit până acum o carte al cărei final să mă facă să cânt și nici nu am decoperit până acum o melodie prin intermediul unui volum, însă este o carte pe care am citit-o fredonând în gând versurile Fashion, put it all on me/Don’t you want to see these clothes on me.
Cartea se numește Mă dau în vânt după cumpărături de Sophie Kinsella, iar melodia face parte din coloana sonoră a ecranizării acestui volum și este interpretată de Lady Gaga.

10. Dorință: Sunt ferm convinsă că există o carte pe care vă doriți foarte mult să puneți mâna. Care este aceea și de ce vreți atât de mult să o citiți?
Sunt foarte multe cărți care mi-au atras atenția de-a lungul timpului și pe care aș vrea să le adaug în bibliotecă, însă cea mai recentă carte de care m-am îndrăgostit este Cioburi de vise.
Nu știu dacă este datorită copertei sau a descrierii, dar mor de nerăbdare să o citesc.

Dau mai departe această leapșa tuturor celor care se bucură de începerea școlii.
Mult succes și poftă de carte!

Lasă un răspuns

