Behind the blog TAG!

blog

Am găsit această „leapșa” circulând pe bloguri și, deși nu am fost tăg-uită de nimeni, mi s-a părut amuzantă și un mod de a mă cunoaște mai bine.
Regulile acestui tag sunt:
a). Trebuie să răspunzi sincer.
b). Trebuie să iei imaginea tag-ului și s-o încorporezi în postarea ta.
c). Tăguiește cât mai mulți din bloggerii tăi favoriți.
*Acum cerințele, vor fi 7 întrebări universale (pe care le ia toată lumea) și 4 (sau mai multe, dar minim 4) lucruri pe care vrei tu să le știe lumea.

1. Din ce oraș ești?
București – capitala tuturor posibilităților.

2. Câți ani ai?
Nu e frumos să întrebi o fată/femei câți ani are, but anyway… 25.

3. Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?
Hmmm… multă lume ar spune că e o întrebare grea, dar pentru mine există un singur răspuns PIZZA (de orice fel). În ceea ce privește dulcele preferat, lucrurile se schimbă și aș putea să dau o mie de răspunsuri, dar o să mă rezum la două: ciocolată și fructe.

4. Care este cel mai mare vis al tău?
Cel mai mare vis al meu este să călătoresc prin toată lumea și să îmi fac un tatuaj în fiecare țară în care ajung.

5. Cea mai mare frică a ta este:
Îmi este frică să nu pierd persoane la care țin.

6. Care este citatul tău preferat, dar motto-ul?
Citat: Peste douăzeci de ani vei fi mai dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, decât din cauza celor pe care le-ai făcut. – Mark Twain
Motto:

Citat-Charlie-Chaplin-638x300
7. Aici o (sau mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi, revin-o cu un edit.

Acum e momentul să vă spun câteva lucruri despre mine (interesante sau nu).
Sunt foarte încăpățânată (cred că e din cauza zodiei *taur).
Îmi place ca atunci când încep ceva să îl duc la bun sfârșit și să îmi iasă bine (pe genul perfecționistă).
Îmi place marea și m-aș muta acolo de mâine, dacă aș avea ocazia.
Îmi place să citesc (cred că asta știți deja), dar și mai mult îmi place să cumpăr cărți.

Sper că v-au plăcut răspunsurile și aștept cu interes întrebările voastre.
Îi tăguiesc pe toți cei care mă urmăresc și au blog. Enjoy!

Lasă un răspuns

