Leapșa: Summer in a bag of books

tag

1. DRUMUL CĂTRE MARE: O cartea pe care ai așteptat mult timp să o citești
Sunt foarte multe cărți pe care aștept de mult timp să le citesc, dar pe care le tot amân.
Seria Academia vampirilor de Richelle Mead, un must-read în rândul cititorilor de ficțiunea YA, a ajuns la mine în bibliotecă după trei ani de la apariția ei în România și acum câteva luni am citit primul volum. Sper, ca până la sfârșitul anului, să citesc și următoarele cinci volume, pentru că primul volum mi-a plăcut foarte mult și sunt curioasă prin ce peripeții mai trec Rose și Lisa.

2. RĂSĂRIT DE SOARE: Cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața
Mă dau în vânt după cumpărături de Sophie Kinsella a fost cartea pe care am citit-o cu mare plăcere dimineața, în drum spre facultate.
Volumul, a cărei protagonistă este simpatica Rebecca Bloomwood, este plin de replici amuzante care te binedispun instantaneu.

3. APUS DE SOARE: O carte pe care ai stat să o citești noaptea
Spulberă-mă, primul volum din seria Atingerea lui Juliette, de Tahereh Mafi este o carte care m-a ținut trează multe nopți la rând.
Volumul de debut al autorei este genul pe care cu greu îl poți lăsa din mână, iar modul în care este scris te ține conectat ore întregi.

4. PERLA DIN SCOICĂ: O carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o
Elixirul vieții, primul volum din seria Ucenicia lui Viktor Frankenstein, de Kenneth Oppel este una dintre cărțile pe care am început să o citesc fără să știu prea multe lucruri despre ea.
Din momentul în care am început să o citesc nu am mai putut să o las din mână și, din acest motiv, mi-a luat numai câteva zile pentru a o termina.

5. ARSURĂ DE SOARE: O carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută
Eu sunt genul de persoană, care atunci când începe o carte, face tot posibilul să o termine, indiferent de cât de neinteresantă sau plictisitoare ar fi ea.
Cântul vrăjitoarelor, volumul întâi, de Mireille Calmel a fost mai mult decât o carte neinteresant și plictisitoare, pentru că nu am reușit să o citesc decât pe jumătate.

6. VALURILE MĂRII: O carte care a fost multă vreme pe val și ți-a plăcut și ție
La această întrebare pot să răspund fără să clipesc, iar răspunsul este Divergent de Veronica Roth. Pur și simplu, volumul de debut al autoarei este magnific. Can’t wait for more!

7. CANICULĂ: O carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu
Magicianul de John Fowles. Nu știu dacă a fost din cauza faptului că are peste 700 de pagini , pentru că am citit-o când aveam 16 ani sau pentru că este genul de carte care se citește mai greu, dar îmi aduc aminte că mi-a luat câteva luni bune să o termin.

8. BRIZA MĂRII: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanța de vară
Nu am putut să mă rezum la un singur titlu, ci mai degrabă, la un autor, acesta fiind Nicholas Sparks.
Lecturile lui sunt făcute pentru a fi citite în vacanță și vă recomand, în special, două titluri care mie mi-au plăcut foarte mult: Refugiul și Talismanul norocos.

9. BRONZ: O carte care a lăsat o amprentă asupra ta
Nu o consider o carte de citit în vacanță, dar, cu siguranță, Cele treisprezece motive de Jay Asher este o carte care lasă o amprentă asupra tuturor celor care o citesc.

10. VACANȚA DE VARĂ: O carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede
Cred că această întrebare este cea mai grea dintre toate, pentru că mi-au plăcut majoritatea cărților pe care le-am citit în ultimii ani și pentru că am întotdeauna un sentiment de regret atunci când termin o carte bună, dar pentru că trebuie să rezum acest răspuns la un singur volum, o să aleg Îngerul nopții de Becca Fitzpatrick.

Uitasem cât de distractiv este să completezi o leapșa și mă bucur că am găsit-o pe aceasta, care se potrivește perfect cu pofta de vacanță pe care o am.
O dau mai departe tuturor celor care vor să o facă și vă urez să vă bucurați la maximum de vacanță și să citiți cât mai multe cărți.

2 păreri la “Leapșa: Summer in a bag of books

  1. Am început și eu să citesc primul volum din Academia Vampirilor și chiar îmi place foarte mult, m-a captivat povestea lui Rose și a Lissei. Mă așteptam la o poveste tipică cu vampiri, dar m-a surprins.
    Mie îmi place Sophie Kinsella, îți recomand și „Poți să ții un secret?”. E o carte super amuzantă și mi-a plăcut foarte mult. Din categoria chick-lit îți recomand și seria Regina Gafelor.
    Eu am citit întreaga serie Cântul Vrăjitoarelor și mi s-a părut plăcută. Am avut dificultăți la început pentru că sunt multe personaje, acțiuni și întâmplări, explicații care te bulversează, dar încetul cu încetul prinzi gustul seriei și chiar te lași purtat în acele timpuri. Mie mi-a plăcut seria, am simțit că am fost chiar în locurile descrise de autoare.
    Sunt de acord cu tine în ceea ce privește cartea Cele 13 motive … chiar nu mă așteptam să fie atât de profundă.

    Mi-au plăcut răspunsurile tale chiar dacă avem opinii diferite în ceea ce privește Cântul Vrăjitoarelor, ai citit niște cărți foarte frumoase! :*

    • Si mie imi place foarte mult Sophie Kinsella si as vrea sa citesc Poti sa tii un secret, dar din pacate nu se mai gaseste pe stoc la nicio librarie online… Sper sa am noroc si sa gasesc pe cineva care sa vrea sa o dea la schimb.

Lasă un răspuns

