În vizită la TârgulCărții

Cărțile au intrat în viața mea și mi-au devenit prieteni de nădejde cu mult înainte să învăț alfabetul.
Cărțile de colorat, cele cu ilustrații sau cele din care îmi citeau părinții înainte de culcare au făcut parte din universul meu de când mă știu, iar din momentul în care am învățat să citesc, lectura a devenit una dintre activitățile mele preferate și pe parcursul anilor de gimnaziu așteptam cu nerăbdare lista de lecturi obligatorii, pentru că îmi dădea ocazia de a merge în librării și a le cumpăra.
Biblioteca mea a început să se contureze încet, încet, și cărțile au început să ocupe din ce în ce mai multe rafturi. Fiecare volum din ea are o poveste și un loc special în sufletul meu.
Plăcerea de a cumpăra o carte nouă nu se compară cu niciun alt sentiment și vizitele în librării mă încarcă de energie pozitivă și mă fac sa zâmbesc de fiecare dată.
Din păcate, librăriile sunt din ce în ce mai puține, locul lor fiind luat de librăriile online. Și, deși acestea au multe beneficii, printre care, modul simplu prin care poți comanda și primi cartea sau cărțile pe care vrei să le adaugi în bibliotecă și ofertele tentante pe care le pun la dispoziție, alegerea unei cărți de pe raft îți dă un sentiment mult mai plăcut.
De curând, am descoperit o librărie online pe care, de câte ori o vizitez, mă face să mă simt ca și cum aș fi într-o librărie adevărată. Aceasta nu este o librărie oarecare și acest lucru este demonstrat de numele pe care îl poartă, http://www.târgulcărții.ro.
Acest loc minunat este o combinație între o librărie și un anticariat, iar datorită acestui lucru este imposibil să nu găsiți o carte pe gustul vostru.
Dacă aceste motive nu v-au convins îndeajuns pentru a-i face o vizită, o să vă dau mai multe detalii despre librăria și anticariatul TârgulCărții.ro.
Înființat în 2012, TârgulCărții.ro, este un concept nou care reunește o librărie și un anticariat electornic și pune la dispoziția cititorilor peste 50.000 titluri ce tratează domenii de interes, cărți publicate de numeroase edituri prestigioase din România.
În cadrul librăriei puteți găsi numeroase noutăți de pe piața de carte din România, dar și din străinătate.
Aparițiile și promoțiile pot fi urmărite foarte ușor prin crearea unui cont pe site sau în secțiunile de noutăți și oferte ale site-ului.
Varietatea de titluri existente pe site-ul TârgulCărții este menită să mulțumească toate categoriile de cititori, de la cei mici, abia inițiați în tainele cititului, la cei mai împătimiți cititori.
Promoțiile sunt gândite special pentru toți cei care trec pragul librăriei – anticariat TârgulCărții, indiferent de bugetul alocat achiziționării de cărți, iar lichidările de stoc sunt o oportunitate excelentă de a adăugat noi volume în bibliotecă.
Librăria – anticariat TârgulCărții vine cu opțiunea de a cumpăra cărți de la cititori, acestea fiind repuse în vânzare către cei care își doresc o anumită carte care nu se mai găsește în librării.
În secțiunea anticariat găsiți cărți vechi la prețuri extrem de avantajoase. De asemenea, puteți găsi ediții princeps sau rare și volume care au aparținut unor personalități de marcă.
Site-ul TârgulCărții vă garantează comada, aceasta fiind preluată și prelucrată cu atenție de echipă, urmând ca ea să fie trimisă prin curier sau ridicată direct de la sediul din București. Dacă nu sunteți mulțumiți de comandă o puteți returna în 10 zile, iar banii vă sunt restituiți integral.
Nu ezitați să faceți o vizită librăriei – anticariat TârgulCărții, pentru că puteți, astfel, să descoperiți o carte care vă va întinde mâna sau vă va deschide ochii, o carte care vă va face să vă trăiți viața într-un mod pe care, înainte să vă fi întâlnit cu ea, nici măcar nu vi-l imaginați.

Acest articol participă în Campania TârgulCărții.ro.

Lasă un răspuns

