Back to blogging!

Hello, prieteni! V-a fost dor de mine? Dacă da, atunci înseamnă că vă bucurați că am revenit după aproape un an de pauză. A fost o pauză forțată de unele probleme personale, dar am așteptat cu mare nerăbdare momentul în care mă voi putea întoarce. Nu am avut niciodată intenția să abandonez acest blog, care este pentru mine ca un copil în care am investit multă muncă și mult suflet.
Sper ca acesta să fie un nou început și că voi veți fi alături de mine, așa cum ați fost întotdeauna.Vreau să vă mulțumesc celor care m-au citit și o fac în continuare.
În curând, voi posta pe blog căteva rubrici noi, dar le voi continua și pe cele mai vechi, precum și recenzii ale cărților pe care le-am citit și ale filmelor pe care le-am văzut, cât timp am lipsit de pe blog. De asemenea, am și o surpriză pentru cei care ați rămas alături de mine, iar pentru punerea ei în practică am nevoie de părerea voastră despre concursuri. Le preferați pe cele de creație, pe cele de comentarii sau pe cele în care câștigătorii se aleg prin tragere la sorți?
Acestea fiind scrise, vă aștept în continuare pe blog pentru o porție de relaxare prin lectură.

tv-set-fuzzy-yeeessso

4 păreri la “Back to blogging!

Lasă un răspuns

