1 an de blogger-eală + Concurs!

ballons-iconOmghhkp! Săptămâna aceasta blogul subsemnatei a împlinit un an de existență. Vă vine să credeți?
A fost un an superb, în care mi-am dedicat cu drag puținul timp rămas acestui blog, pe care îl consider copilașul meu.
De asemenea, a fost un an care a trecut foarte repede, din punctul meu de vedere, iar articolele care au umplut zecile de pagini, unele mai pe placul vostru, altele mai puțin, au înseamnat o evadare de la rutina mea zilnică.
Acest blog m-a motivat să citesc (deși nu atât cât mi-aș fi dorit), să fiu mai îndrăzneață și să-mi spun sincer părerea despre o carte sau alta, să fiu mai atentă la ceea ce vrea să transmită o carte și în special, mai selectivă cu ceea ce aleg să citesc.
Și pentru că nu se putea să treacă această săptămâna specială fără un concurs pentru voi, m-am hotărât să ofer ca premiu cartea „Easy” de Tammara Webber.

60617_439604379430871_1124126269_n

Regulile sunt cât se poate de simple și vă aștept să vă înscrieți în număr cât mai mare.
Ce trebuie să faceți?
– să urmăriți blogul prin email
– să distribuiți pe blogul personal sau pe o rețea de socializare
– să răspundeți la întrebarea: Ce carte v-a impresionat în 2012?

INTRĂRI ÎN PLUS
– fiecare postare pe o rețea de socializare reprezintă o șansă în plus
– fiecare persoana pe care o aduceți să participe la concurs reprezintă 5 intrări în plus

Perioada de desfășurare a concursului este 9 februarie – 9 martie. Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți și va fi afișat pe blog pe 10 martie.

Mult succes!

și nu uitați să vă serviți din tortul pregătit de mine 😀

cake-icon

43 de păreri la “1 an de blogger-eală + Concurs!

  1. Pingback: concurs–) | flyintheworld*-* in your world

  2. La multi ani, la cat mai multe postari >:D< !

    Email: [nu stiu care dintre ele s.a luat dar oricum le notez pe amandoua] alex.andra2420@yahoo.com sauuu lacry.lacry13@yahoo.com

    Share: http://www.facebook.com/alexandra.lexi24/posts/426395177439193 [Facebook]
    https://twitter.com/anzhellina/status/300298734493892609 [Twitter]
    http://lexisssslexissss.tumblr.com/post/42677400687/concurs [Tumblr]

    Raspunsul la intrebare: Pai, cartea care m-a impresionat in 2012 [desi o citeam la trecerea anilor 2012 spre 2013/ mda am petrecut revelionul citind :))) *happy me*] esteeee 'Hopeless' de Colleen Hoover. E uimitoare si o recomand tuturor. Sper sa apara si in Romania, cat de curand !

  3. Te urmaresc cu adresa: qute_navigator@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/povestiIntunecate/posts/448412518565500
    Raspuns: M-au impresionat cateva dintre cartile pe care le-am citit anul trecut, dar prima care imi vine in minte este PS Te iubesc, pe care am citit-o dupa ce am vazut filmul. Dupa film, ma asteptam la un roman frumos, in schimb am descoperit un roman absolut superb, care m-a emotionat la fiecare pagina. E prima carte la care am ras si am plans simultan in timp ce citeam. Geniala carte, si o recomand oricui!

    Felicitari pentru ca ai implinit un an de „bloggereala” si la multi, multi inainte! Si multumim pentru concurs 😀

  4. Ma uitam pe blog printre postari si imaginea de mai sus mi-a atras atentia. 🙂
    Sa inteleg ca ti-a placut si ma bucur pentru asta. Imi place sa creez pentru fiecare review cate o imagine (initial le puneam doar pe GoodReads) si incet-incet incep sa le vad raspandite pe internet. ;))

    Sper ca ti-a placut si cartea la fel de mult!
    Happy midnight reading!

Lasă un răspuns

