Imagine

Precomandă ALEASA, cartea a treia din seria CELE NOUĂ VIEȚI ALE LUI CHLOE KING de Liz Braswell

bg

2 păreri la “Precomandă ALEASA, cartea a treia din seria CELE NOUĂ VIEȚI ALE LUI CHLOE KING de Liz Braswell

  1. Din pacate eu nu am putut sa citesc niciun volum. L-am inceput pe primul, dar nu mi-a placut deloc. PS Imi place noul look al blogului, poate ca pt tine nu mai e asa nou, dar asta e prima data cand il vad eu. Acum stiu pe ce o sa imi cheltuiesc banii de buzunar incepand cu septembrie…am gasit produsele si sunt superbe. 🙂

Lasă un răspuns

