Primele 100 de cuvinte #5: Elixirul vieții de Kenneth Oppel

Primele 100 de cuvinte este o rubrică inițiată de Rosia Lady, autoarea blogului Romance of pages. Această categorie se referă la transcrierea primelor 100 de cuvinte din cartea pe care o citesc în acest moment.
Cartea pe care o citesc este ELIXIRUL VIEȚII de Kenneth Oppel.

ღ, Jacqline!

Am găsit monstrul pe o lespede de stâncă aflată deasupra lacului. Timp de trei zile, eu și fratele meu îl urmăriserăm prin labirintul de peșteri, până la bârlogul său din vârful muntelui. Iar acum îl priveam, încolăcit deasupra comorii sale, cu blana lui deschisă la culoare și solzii scânteind în lumina lunii.
Știa că eram acolo. Cu siguranță ne mirosise apropiindu-ne, nările sale largi adulmecându-ne sudoarea și frica. Și-a ridica ușor capul cu creastă, aproape leneș. Monede și nestemate zornăiau și ne mișcau în timp ce trupul monstrului se descolăcea.
– Ucide-l! am strigat eu.
Aveam sabia în mână și pe…

Cartea este plină de aventură și suspans. Fiecare pagină reușește să mă țină cu sufletul la gură și sunt foarte nerăbdătoare să-i aflu deznodământul. Can’t waaait! 😀

3 păreri la “Primele 100 de cuvinte #5: Elixirul vieții de Kenneth Oppel

Lasă un răspuns

