În curând, la Editura Corint Junior, GENERALA: SALVAȚI-MĂ DE-AICI! de James Patterson și Chris Tebbetts, cu ilustrații de Laura Park

FELICITĂRI! Se pare că am supraviețuit anului trecut la Generală! (Cu chiu, cu vai…)

Și știi ceva?

Ne așteaptă o nouă încercare: clasa a șaptea!

O POVESTE AMUZANTĂ, DAR ȘI ÎNDUIOȘĂTOARE, DESPRE CUM ESTE SĂ FII ELEV ÎNTR-A ȘAPTEA!

***

Nu te alarma: te ajut eu!

PASUL 1: Citește povestea mea!

PASUL 2: Nu face ca mine!

Iată cum arată următorul an nașpa din viața mea!

***

După un an școlar cu adevărat nașpa, Rafe Khatchadorian de-abia așteaptă clasa a șaptea. A fost admis la Școala de Arte din Marele Oraș și își imaginează că acolo e o zonă liberă, fără matematică, fără istorie. Nimic mai fals!

Competiția e mai acerbă decât putea el să-și închipuie și, ca să-și câștige o reputație bună printre colegii de clasă, trebuie să găsească o cale să-și transforme viața – din plictisitoare, cum e acum, într-un izvor de inspirație pentru propriile lucrări. Metoda pe care o adoptă? Operațiunea Trăiește intens! Tot ce n-a mai făcut niciodată până acum va face de-aici înainte: de la a învăța să joace poker și până la a merge să viziteze muzee de artă modernă.

Dar când o nouă misiune îi dezvăluie lui Rafe secrete legate de propria familie, el este nevoit să hotărască dacă acceptă ca lumea lui să se prăbușească sau dacă trebuie să lupte ca acest lucru să NU se petreacă…

***

SALUT, SUNT RAFE…

ȘI IATĂ PRIN CE AVENTURI AM MAI TRECUT:

– m-am mutat în Marele Oraș…

– …dar locuiesc în cea mai modestă locuință posibilă,

– am fost admis la o școală uimitoare…

– …dar elevii nu-s doar isteți, ci și niște snobi sadea,

– mi-am stabilit drept țel să fac desene inspirându-mă din propriile-mi experiențe minunate…

– …dar nu am nicio experiență minunată;

– așa că-s dornic de o nouă misiune, și mai și decât prima…

– …iar de data asta sunt hotărât să trăiesc intens – o să fie cea mai interesantă experiență pe care a trăit-o vreodată un școlar într-a șaptea!

Așa că, dacă sunteți pregătiți să aflați ceva super, super uimitor,

EI BINE, SĂ TRECEM LA TREABĂ!

***

James Patterson a fost ales de copiii din Statele Unite ale Americii ca Autorul Anului 2010, în cadrul Children’s Choice Book Awards. Multele dintre cărțile sale au devenit bestselleruri internaționale, printre care seriile Maximum Ride, Vrăjitor și vrăjitoare, Daniel X, precum și seria de romane polițiste al cărei personaj principal este Alex Cross. Scriitorul locuiește în Florida.

Chris Tebbetts este autorul mai multor cărți pentru copii, printre care și seria fantasy și de aventuri The Viking.

Laura Park, cunoscută ilustratoare, a făcut desenele pentru această carte. Locuiește în Chicago, împreună cu animalul ei de casă preferat… un porumbel.

Cartea are 272 de pagini, formatul 13×20 cm, este cartonată și are prețul de listă 29,90 lei. La precomandă veți beneficia de 25% reducere și veți avea transportul gratuit.

DIN ACEEAȘI SERIE A MAI APĂRUT

CEI MAI NAȘPA ANI DIN VIAȚA MEA
Cartea întâi din seria GENERALA
de James Patterson și Chris Tebbetts
„Ilustrațiile fermecătoare și un antierou haios și nebunatic, dar cu care te identifici imediat, au drept rezultat o carte absolut irezistibilă!” – Family Circle

Traducere: Iaromira Popovici
Format: 13×20 cm
Apariție: 2012
Preț: 29,90 lei

3 păreri la “În curând, la Editura Corint Junior, GENERALA: SALVAȚI-MĂ DE-AICI! de James Patterson și Chris Tebbetts, cu ilustrații de Laura Park

Lasă un răspuns

