Primele 100 de cuvinte #4: Mă dau în vînt după cumpărături de Sophie Kinsella

Primele 100 de cuvinte este o rubrică inițiată de Rosia Lady, autoarea blogului Romance of pages. Această categorie se referă la transcrierea primelor 100 de cuvinte din cartea pe care o citesc în acest moment.
Cartea pe care o citesc este MĂ DAU ÎN VÎNT DUPĂ CUMPĂRĂTURI de Sophie Kinsella

ღ, Jacqline!

OK. Nu intra în panică. Nu intra în panică! Nu-i decât o factură de la VISA. O bucată de hîrtie; cîteva cifre. La urma urmei, cît de înspăimîntătoare pot fi cîteva cifre?
Privesc în gol pe geamul de la birou, la un autobuz care o ia în jos pe Oxford Street, impunîndu-mi să deschid plicul alb care zace în dezordinea de pe masa de lucru. E doar o bucată de hîrtie, îmi spun a mia oară. Și nu-s cretină, nu? Știu exact cît trebuie să fie pe factura de la VISA.
Nu chiar precis. Dar, în mare, da.
Trebuie să…

Cartea este foarte amuzantă și plină de replici savuroase. Dacă nu ați citit-o până acum, vă recomand să o faceți. O să vă binedispună pe loc!

O părere la “Primele 100 de cuvinte #4: Mă dau în vînt după cumpărături de Sophie Kinsella

Lasă un răspuns

