În poștă ! #7

Din nu știu ce motiv, am uitat să postez cărțile pe care le-am adăugat în bibliotecă în lunile iulie și august. Așa că, pentru a mă revanșa față de voi, am făcut poze tuturor volumelor și le-am postat pe categorii. Vi se pare mai drăguță rubrica în felul acesta sau cum era înainte?

ღ, Jacqline!

Câștigate:

Jurnalele Vampirilor: Fantoma, serie creată de L.J. Smith

Vrăjitor și Vrăjitoare de James Patterson

Cercul Secret: Despărțirea de Aubrey Clark

Eve: Sacrificiul de Anna Carey

Cumpărate:

Dispăruți de Michael Grant

Evermore de Alyson Noël

Legăminte de Ally Condie

Casa Nopții: Semnul de P.C. Cast, Kristin Cast

Carcera de Catherine Fisher

De la librăria online libris.ro

Apă pentru elefanți de Sara Gruen

Voi ce ați mai adăugat în bibliotecă?

6 păreri la “În poștă ! #7

  1. Way…so sweet, eu nu am volumul opt din jurnalele vampirilor, dar astept sa treaca timpul ..hm felicitari pentru cele cumparate eu in schimb astept Gossip si ma rog la toti sfintii sa pun man pe primele volume , carti castigate nu prea , dar e ok …cumparate hm nix luna asta decat cele cu bravo..dar ..spor la citit si sa te bucurii mult mult de ele ..

Lasă un răspuns

