100 Followers + Rubrica mea ! ♥

Mulțumesc! De 100 de ori mulțumesc! Nu am cuvinte să vă mulțumesc și să vă spun cât de fericită sunt că am ajuns la 100 de urmăritori. Nu e vorba de număr, pentru că la fel am scris și voi scrie, indiferent de câți oameni vor citi acest blog. Este pur și simplu, sentimentul de curaj pe care mi-l dă acest 1 cu două zerouri și motivația de a face lucrurile cât mai bine și pe placul vostru. Este și un motiv de sărbătoare 😀 Și, credeți-mă că nu vă voi dezamăgi. Premiul va fi unul pe măsura sprijinului vostru, pentru că fără voi acest blog nu ar avea rost. Eu i-am dat viață, iar voi îl ajutați să crească, să se educe și să devină un blog demn de toată admirația. Vă iubesc! ღ

Aseară, după ce am obosit țopăind prin casă de bucurie că blogul a ajuns la 100 de urmăritori, m-am pus în fața calculatorului, cu gândul să postez o rubrică nouă, și Bam! m-a lovit inspirația. O rubrică în care să vă prezint citate din cărțile pe care le-am citit și care mi-au rămas în minte, cu speranța că acest lucru o să vă convingă să le dați o șansă cărților care mie mi-au plăcut extrem de mult. Numele pe care i l-am dat acestei rubrici este ‘Un citat de neuitat’ și alături de citat, voi posta și o poză care să se potrivească cu conținutul acestuia. Dacă vreți să preluați această rubrică sunteți invitații mei 😀 De asemenea, aștept cu nerăbdare părerile voastre despre rubrică și cât de des ați vrea să o vedeți pe blog 🙂

7 păreri la “100 Followers + Rubrica mea ! ♥

  1. Felicitari pentru reusita, sincere felicitari pentru blogulet ..rubricatacea noua mi-as dorii sa o vad cat mai des posibil iubesc citatele …poate voi scrie si eu o rubrica dedicata citatelor dar sub un alt nume eu inca ma gadesc cum sa imi imbunatatesc noul blogulet, dar asta e alta poveste cu simpatie, drag si respect Krisszu :Ps cel mai nou urmaritor al tau ..

  2. idea cu citatele este cea mai super mega ultra idee, felicitarile mele! o sa urmaresc mai des blogul tau, devine din ce in ce mai bun si exact pe gustul meu !

Lasă un răspuns

