Last Day of Summer + Chestionar

Ultima zi de vară? Vă vine să credeți? Mie nu.
Mi se pare că a trecut așa de repede și, deși, am fost plecată mai mult de jumătate în vacanță, parcă n-a fost destul. *Sad face*
Vreau să îmi cer scuze pentru activitatea scăzută din ultimele două luni, dar examenul de licență pe care l-am susținut la sfârșitul lunii iunie m-a secat de toată energia și d-abia după o perioadă în care tot ce am vrut să fac a fost să lenevesc la soare și să îmi delectez creierașul cu multă ficțiune sunt gata să-mi reiau activitățile de zi cu zi.
În perioada următoare s-ar putea să vedeți pe blog mai multe recenzii decât de obicei și aș vrea să vă întreb dacă acest lucru vă bucură sau nu. Vreți să vedeți părerea mea despre ceea ce am citit în ultima perioadă? Vă place modul meu de a scrie recenziile?
Apropo, am creat o nouă pagină în care puteți găsi recenziile făcute de mine până acum, în ordine alfabetică. Vă place imaginea cu „Recenzii a la Jacqline?” 😀
Ups, știu că sunt cam multe întrebări, dar nu m-am putut abține. Vreau să aflu părerea voastră, ca să pot face din acest blog unul pe care să-l urmăriți cu plăcere.
Mai am o singură întrebare, și vă promit că dacă îmi răspundeți nu o să mai vedeți acest gen de postare, decât peste ceva (mai mult) timp. Vă place noul aspect al blogului?
Sinceră să fiu, mie mi se pare foarte drăguț și, în plus, mă reprezintă. Dar dacă vouă nu vă place pot încerca să mai schimb ceva, pe ici, pe colo.
Aștept cu nerăbdare părerile voastre, și sper din tot sufletul că ați avut o vacanță frumoasă și că v-ați încărcat bateriile la maximum.

P.S.: Au mai rămas câteva ore până la încheierea concursului de fidelitate și ar fi bine să vă grăbiți, dacă doriți să câștigați cartea Spulberă-mă de Tahereh Mafi.

, Jacqline!

11 păreri la “Last Day of Summer + Chestionar

  1. Eu sunt pro recenzii. Daca as vedea 90% recenzii si 10% alte chestii, pt mine ar fi perfect. Deci din punctul acesta de vedere, nu stiu daca sunt cel mai potrivit follower care sa iti raspunda la intrebarea aceasta 😀 Tema e foarte draguta, imi atrasese si mie atentia zilele trecute, dar nu imi place ca nu are coloana de widgeturi intr-o parte si acestea sunt mai greu de urmarit in partea de jos a paginii ..Si asta stiu ca nu poti schimba..Dar poate ai putea sa faci si pagini pentru fiecare categorie de postari? Adica asa cum ai facut pagina cu recenzii, sa faci si una pt..noutati de la edituri, una pt prezentari/sinopsisuri de carti, etc..? Probabil ar fi mai usor de „rasfoit” asa blogul, in lipsa coloanei cu widgeturi..

      • Hmm…eu sunt pe un notebook din acela micut..Poate de aia. Hai ca intru luni de pe calculatorul de la munca si iti spun cum se vede de pe un desktop normal.

  2. Imi plac toate schimbarile pe care le-ai facut! noua pagina pentru recenzii se umple incet incet iar aspectul blog-ului e foarte simpatic! Mie, una, imi place foarte mult 😀
    O sa astept recenziile tale! Sa vedem ce surprize ne aduci 😀
    Si bine ca ai scapat de licenta! Eu la anul o sa ma *distrez* 😥 Abia o sa astept sa respir dupa ea!

  3. Buna, Jacqline! Si eu am vrut sa folosesc tema asta… Numai ca mi s-a parut prea… draguta pentru blog-ul meu 😀 Ii sta foarte bine blog-ului tau asa.. Si eu sunt pro-recenzii asa ca iti urez „La cat mai multe si mai bune!” Intr-adevar si mie imi apare lista de widget-uri in partea de jos… Cred ca asa e presetat de la tema de wordpress 🙂 Have a nice day and good luck! 😉

  4. Pingback: Leapsa – Chestionarul lui Proust « Personal feelings

  5. Hm, tema blogului este draguta adica eu o ador deoarece o folosesc de 3 saptamani, parca ma linisteste ..ai multe lucruri interesante aici, imi plac la nebunie recenzile,despre alte chestii pe care le ai aici nu ma pot pronunta, sunt pe blog de circa 20 de minute si il iau la rand ..oricum,,felicitari

Lasă un răspuns

