Leapșa copertelor ♥

Hello! Probabil ați observat că m-am întors din vacanță și am început ușor, ușor să postez. Pentru astăzi m-am gândit la o leapșa foarte interesantă 😀 Sper să vă placă!

1. O carte cu coperta roz. (dacă aveţi, scrieţi titlul şi autorul)
P.S. Te iubesc (Ediția a V-a) de Cecelia Ahern

2. Scrieţi primele 5 cuvinte dintr-o carte a cărei copertă v-a impresionat.
Sunt închisă de 264 de zile (Spulberă-mă de Tahereh Mafi)

3.  O carte cu o copertă frumoasă, dar conţinut nu prea bun. (doar numele şi autorul)
Frenezia de Francesca Lia Block

4. Un citat dintr-o carte a cărei copertă nu e cine ştie ce, dar conţinutul v-a plăcut.
A te îndrăgosti de povestea cuiva e oare același lucru cu a te îndrăgosti de persoana în cauză? (Legăminte de Ally Condie)

5. Ultimele 5 cuvinte dintr-o carte cu coperta verde. (dacă aveţi în bilbiotecă)
…trebui să-i dau definitiv drumul. (Jocurile Foamei de Suzanne Collins)

6. Mergeţi la biblioteca personală, închideţi ochii şi întindeţi mâna. Ce carte aţi atins?
Dispăruți de Michael Grant

7. O carte a cărei copertă vi se pare că nu se potriveşte cu conţinutul.
Cele tre1spr3zece motive de Jay Asher

8. Deschideţi o carte cu coperta neagră si scrieţi primele 5 cuvinte pe care le-aţi văzut.
Toată nebunia asta se întâmplă… (Vrăjitor și Vrăjitoare de James Patterson)

9. Pe coperta cărei carţi s-ar potrivi fotografia de mai jos?
Eve de Anna Carey

10. Puneţi coperta unui fanfic scris de voi, sau a unei poezii/poveşti, dacă aveţi.
Nu am.

Leapşa merge mai departe la Andreea, Daniella, Madalina, Maria și Simona. Și restul, care nu o au și vor să o facă 🙂

6 păreri la “Leapșa copertelor ♥

  1. Nu mi se pare ca se potriveste poza pentru Eve..adica, nu stiuy, eu mi-am imaginat foarte diferit….totul deprimant si distrus..in poza aleasa de tine e ceva frumos si…anyway fiecare cu parerile lui:)

Lasă un răspuns

