Leapşa Liebster!

Hello, all! Am primit şi eu deja celebra leapşă Liebster de la Blacky și Byby și m-am decis să o completez. Iată versiunea mea! 😀

Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formuleaza un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor și anunță-i
6. Nu da tag-ul înapoi!

1. Postează imaginea Liebster Blog Award

2. Spune 11 lucruri despre tine

Sunt zodia taur.
Culoarea ochilor mei se schimbă în funcție de anotimp (ba verzi, ba albaștri).
Iubesc apa, ador să înot!
Urmăresc foarte multe seriale.
Colecționez ochelari de soare.
Mi-ar fi plăcut sa fiu roșcată (natural). 😀
Ador să mă plimb cu rolele.
Cireșele sunt fructele mele preferate.
Am o lista imensă de cărți pe care mi-aș dori să le citesc.
Îmi plac la nebunie limbile străine.
Sunt singură la părinți.

3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi

A. Blacky

1. Care este cartea ta preferată?
Marile speranțe de Charles Dickens.

2. Film sau carte?
Ambele.

3. În ce țară ți-ar plăcea să te muți?
Franța.

4. În ce lună te-ai născut?
Aprilie.

5. Care este melodia ta preferată?
Am o groază de melodii preferate, nu doar una. 😀

6. Dar trupa?
Chicane, se pune? 😀

7. Trei lucruri care te fac să zâmbești.
O zi cu soare.
O înghețată cu caramel.
O carte.

8.  Care este autorul tău preferat?
Tahereh Mafi.

9. Citatul tău preferat.
„Pot alege între a fi o victimă a lumii sau o aventurieră în căutarea comorii sale. Totul ţine de felul cum îmi voi privi viaţa.”

10. Care este filmul/serialul tău preferat?
Film – o grămadă. 😀
Serial – Gossip girl.

11. Care este anotimpul tău preferat?
Primăvara.

B. ByBy

1. Autorul/autoarea preferat/ă?
Tahereh Mafi.

2. Cartea preferată?
Marile speranțe de Charles Dickens.

3. Mâncarea preferată?
Pizza.

4. Dacă ai avea puterea, ce ai schimba în țara asta?
Aș fi un fel de Robin Hood în variantă feminină, aș lua de la bogați și le-aș da săracilor.

5. Ți-ar place să locuiești/să te muți în altă țară?
Aş pleca şi mâine în Franța.

6. Ce-ți dorești cel mai mult de la viață?
Să rămân toată viața alături de cel pe care îl iubesc.

7. Înghețată de fructe de pădure sau fistic?
Ambele sunt delicioase.

8. Materia preferată?
Îmi place la nebunie franceza.

9. Cea mai mica notă luată vreodată.
Secret.

10. Descrie-te în 3 cuvinte:
Ambițioasă, încăpățânată, realistă.

11. Ai frate/soră?
Nu.

Întrebări:
1. Care este super-eroul tău preferat?
2. Librărie sau librărie on-line?
3. Cum descrii vacanța perfectă?
4. Care este autorul tău preferat și de ce?
5. Ce culoare te reprezintă cel mai bine și de ce?
6. Daca ai avea ocazia să alegi, unde ai vrea să trăiești și de ce?
7. Iarna sau vara?
8. Ce serie ai vrea să recitești?
9. Care este cea mai mare calitate care te caracterizează?
10. Locul preferat de citit.
11. Care este filmul tău preferat şi de ce?

Leapșa  merge mai departe la cuddleweather, Andra, Andreea, Ciudatu’, Cristina, Daniella, Laurentzyu, Mădălina, Maria, Simona și Vanilla Moon.

3 păreri la “Leapşa Liebster!

Lasă un răspuns

