PRIMELE 100 DE CUVINTE #1: SPULBERĂ-MĂ DE TAHEREH MAFI

Primele 100 de cuvinte este o rubrică inițializată de Rosia Lady, autoarea blogului Romance of pages. Această categorie se referă la transcrierea primelor 100 de cuvinte din cartea pe care o citesc în acest moment.
Cartea pe care o citesc este SPULBERĂ-MĂ de Tahereh Mafi, cartea întâi din seria ATINGEREA LUI JULIETTE.

ღ, Jacqline!

Sunt închisă de 264 de zile.
Nu am nimic altceva în afară de un caiet cu notițe și un stilou spart și numerele din minte ca să-mi țină companie. 1 fereastră. 4 pereți. 13 metri pătrați de spațiu. 26 de litere într-un alfabet pe care nu l-am mai vorbit de 264 de zile de izolare.
6.336 de ore de când n-am mai atins o altă ființă umană.
– O să ai un coleg de celulă cameră, mi-au spus ei.
Sperăm să putrezești aici Fiindcă te-ai purtat frumos, mi-au spus ei.
Alt psihopat ca tine Gata cu izolarea, mi-au spus ei.
Ei…

Voi posta în curând și recenzia, și vă sfătuiesc de pe acum să o citiți pentru că este: genială, excepțională, formidabilă, extraordinară ieșită din comun!

O părere la “PRIMELE 100 DE CUVINTE #1: SPULBERĂ-MĂ DE TAHEREH MAFI

Lasă un răspuns

