OFERTELE ADEVĂRULSHOP.RO

Prima săptămână a lunii iulie aduce pe Adevărulshop.ro reduceri de 20% la Editura Trei și 35% la categoria Agatha Christie. În plus, puteți achiziționa cărți interesante din categoriile Roman de dragoste și Laureați Nobel. Profitați acum!

JACQLINE vă recomandă:

O părere la “OFERTELE ADEVĂRULSHOP.RO

  1. Nu am citit nimic Agatha Christie chiar daca am biblioteca plina de cartile ei. Sper sa am timp in viitorul apropiat. 🙂 Cele 50 de vicii ale Domnului Grey mi-a placut mai mult ca fanfiction si chiar si varianta asta in limba engleza. Am incercat sa o citesc in limba romana si nu, nu e acelasi lucru.

Lasă un răspuns

