LEAPȘA #1

1. Din ce an ați început să citiți fantasy și care a fost prima carte de acest gen citită?

Am început să citesc fantasy în anul 2010, iar prima carte de acest gen a fost (bineînțeles) Amurg de Stephenie Meyer.
Ulterior, am citit toată seria si mi-a plăcut la nebunie. 😀

2. Ultima carte câștigată la un concurs:

Am câștigat săptămâna trecută pe blogul http://madalinabooks.blogspot.com/ cartea Orașul de Sticlă de Cassandra Clare.

3. Ultima carte cumpărată:

Jocul Minciunii de Sara Shepard

4. Citatul preferat:

„Atunci când iubeşti persoana care te ucide, nu mai ai de ales. Cum poţi să fugi, cum poţi să lupţi, când asta i-ar face rău persoanei iubite? Dacă viaţa ta ar fi tot ce ai putea să-i dăruieşti celui iubit, cum ai putea să nu i-o dai?” Zori de zi, Stephenie Meyer

5. Autoarea/autorul preferat/ă:

Îmi este destul de greu să aleg, pentru că în minte îmi vin cel puțin două nume… însă, o voi alege pe Stephenie Meyer.

6. Personajul preferat din orice carte:

Frodo Baggins din Stăpânul Inelelor.

7. Prima recenzie făcută vreodată:

Trezirea de L.J. Smith. O puteți citi aici.

Pasez această leapșa oricui dorește să o facă. 🙂

O părere la “LEAPȘA #1

Lasă un răspuns

