WOMEN OF THE OTHERWORLD #1: NO HUMANS INVOLVED BY KELLEY ARMSTRONG

Coşmarurile devin realitate…

Este cel mai așteptat eveniment de televiziune al sezonului: trei spiritişti se reunesc într-o casă pentru a evoca fantoma lui Marilyn Monroe. Pentru renumitul medium Jaime Vegas există o singură problemă. Spre deosebire de colegii ei, Jamie crede întru totul – ea simte că această casă este cu adevărat bântuită. Nu de vedete de cinema moarte, ci de ceva mult mai straniu și mai tulburător.

Un mister tragic se ascunde în gradina din spatele casei: spirite captive pe care numai Jamie le poate auzi. În timp ce șoaptele lor devin din ce în ce mai puternice, Jamie – împreună cu vârcolacul Alfa, Jeremy Danvers – sunt obligați să se implice într-o investigație despre o lume șocantă a magiei negre și a ritualului de sacrificiu.

Kelley Armstrong este unul dintre scriitorii mei preferați. – KARIN SLAUGHTER

Puteți comanda cartea aici.

2 păreri la “WOMEN OF THE OTHERWORLD #1: NO HUMANS INVOLVED BY KELLEY ARMSTRONG

  1. nu le am cu spiritismul și magia .. nu cred în chestii d-astea dar îmi place să urmăresc 🙂 am reușit și eu să îndoi o lingură și mă credeam mare magician pe vremea aia 😀 dar nu-s .. pot face banii să dispară foarte ușor :))

    • Nici eu nu cred in chesti de genul asta… dar mi s-a parut un subiect destul de interesant si original pentru o carte 🙂
      Si, in plus, Kelley Armstrong e una dintre scriitoarele mele favorite.

Lasă un răspuns

