ADEVĂR SAU PROVOCARE, VOLUMUL II DIN SERIA JOCUL MINCIUNII DE SARA SHEPARD. ÎN CURÂND LA LEDA!

Când jocurile nu sunt ce par a fi…

Cum ar fi dacă ai simți că viața îți este amenințată?
Ce-ai face ca să te salvezi?
Ai fi în stare să te dai drept altcineva?
Niciodată nu spune niciodată!

Viața mea perfectă era o minciună.
Acum aș face orice ca să dezvălui adevărul.
Până nu demult, aveam tot ce-și poate dori o fată: prieteni extraordinari, un iubit superdrăguț, o familie iubitoare. Dar niciunul din ei nu știe că am dispărut – că sunt moartă. Ca să rezolve misterul morții mele, sora mea geamănă pierdută cu mult timp în urmă, Emma, se dă drept mine. Doarme în camera mea, poartă hainele mele și-i numește pe părinții mei Mama și Tata. Iar ucigașul îi urmărește fiecare mișcare.
Îmi aduc aminte foarte puține lucruri despre viața mea, numai câteva flash-uri, așa că nu pot decât s-o urmăresc pe Emma, care încearcă să afle cum și unde am dispărut.
Dar cu cât sapă mai adânc, cu atât mai mulți suspecți găsește. Se pare că eu și prietenele mele jucam o mulțime de jocuri – jocuri care distrugeau viețile altora. Oricine ar fi putut dori să se răzbune… și să ne vadă pe mine – și acum și pe Emma – moarte.

Sunteți provocați să nu ratați al doilea volum din Jocul minciunii, noua serie fascinantă scrisă de autoarea bestsellerului Micuțele mincinoase.

Se anunță răsturnări de situație spectaculoase!
SĂ CONTINUE JOCUL MINCIUNII!

 TLG Opening Theme

6 păreri la “ADEVĂR SAU PROVOCARE, VOLUMUL II DIN SERIA JOCUL MINCIUNII DE SARA SHEPARD. ÎN CURÂND LA LEDA!

Lasă un răspuns

