CONCURS LIBRIS

Câștigă vol. Divergent de Veronica Roth

A venit momentul să organizez primul meu concurs împreună cu Librăria online Libris!!!
O super librărie online, care vă oferă cărți, muzică, filme și mai nou peste 100.000 de cărți în engleză.
Premiul? O super carte! Vol. Divergent de Veronica Roth (știu că v-o doriți în bibliotecă).
Ce trebuie să faceți? E foarte simplu!
– să urmăriți blogul prin email.
– să răspândiți vestea despre concurs (blog, facebook, twitter etc).
– să lăsați un comentariu care să includă numele vostru real, adresa de email cu care urmăriți blogul și linkul/linkurile către postarea cu concursul.

INTRĂRI ÎN PLUS
– dacă postați pe două sau mai multe rețele de socializare despre concurs, primiți o intrare în plus pentru fiecare link.
– dacă aduceți persoane noi pe blog (care să urmărească prin email), primiți o intrare în plus pentru fiecare persoană.
– dacă postați comentarii la articolele mele viitoare (începând cu următorul), primiți o intrare în plus pentru fiecare articol comentat.

Perioada de desfășurare? Vă puteți înscrie la concurs până pe 23 martie, ora 23:59. Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți și va fi afișat pe blog pe 24 martie.

Acestea fiind zise, nu îmi rămâne decât să mulțumesc librăriei online Libris și să vă aștept, să participați într-un număr cât mai mare! Dacă aveți nelămuriri, nu ezitați să mi le spuneți, printr-un comentariu la această postare.

39 de păreri la “CONCURS LIBRIS

  1. iti multumesc pentru invitatie, dar eu deja am cartea, asa ca nu cred ca ar fi corect fata de ceilalti cititori sa particip. insa te urmaresc prin email, si am dat share pe facebook despre concurs. mult succes!!!

Lasă un răspuns

