Bine v-am găsit!

3e7dc734677dd86be42e82e303408b7cÎn sfârșit, a venit ziua în care să îmi iau inima în dinți și să dau viață acestui blog. Cred că de vină este vremea de afară, care tinându-mă „prizonieră” în casă, nu m-a lăsat să mai găsesc scuze să nu stau față in față cu calculatorul și să încep să scriu. Așa că m-am hotărât să vă împărtășesc din pasiunea mea pentru cărți și filme, pentru că despre asta va fi blog-ul. Voi posta noutăți din lumea cinamatografiei și ce se mai lansează în materie de cărți + recenzii și chestii de genul. Sper să „mă urmăriți” cu placere și să deveniți citiorii mei fideli. Pupici, by Jacqline.

6 păreri la “Bine v-am găsit!

  1. Buna!In primul rand,mult noroc cu blogul si la cat mai multe recenzii! 🙂
    In al doilea rand,as vrea sa te intreb ceva..
    De putin timp,mi-am facut un blog cu tematica asemanatoare si vroiam sa stiu,daca se poate,siguur :D,cum ai facut rost de sponsorizare?
    Tin sa mentionez ca nu am creat blogul doar pentru sponsorizare(am inteles ca asa se mai procedeaza),ci doar sunt de parere ca ajuta mult.

    Anyways,Bafta cu blogul!

Lasă un răspuns

